1Vid uppstart av städning får ni som kund ett startpaket som innehåller städdukar samt rengöringsmedel som ni fritt får använda. Vi fyller på vid behov och lägger på fakturan. Kunden skall ha dammsugare, mopp och hink i hushållet. Vi ställer tillbaka allt i ordning efter användandet. Innan varje städningstillfälle skall trasorna vara tvättade av kund. Detta är jätteviktigt.
Personal
Vi ser till så att ni alltid har samma städerska. Eventuella vikarier kan komma om sjukdom eller dylikt uppstår, ni får info gällande detta innan städningen. Vikarierna kommer få all nödvändig information gällande städrutiner för att se till så att allt görs enligt era önskemål.
Avbokning
Avbokning av städning skall ske 72 timmar innan bokad tid. Görs ej detta debiteras 50% av städningens kostnad. Vid sjukdom ring gärna oss och informera, är det så att det är risk för smitta vill vi gärna omboka städningen för våran personals skull.
Betalning
Tjänsten ger rätt till skattereduktion. Det innebär att den är en hushållsnära tjänst (RUT) och att du som kund bara betalar 50 procent av arbetskostnaden. Skattereduktionen administreras av oss på Team23 när du får fakturan, allt för att göra det enkelt för dig.
Uppsägning av avtal
a) arbetsmiljön för vår personal i ditt hem är undermålig eller ohälsosam.
b) samarbetet mellan dig och vår personal inte fungerar.
c) att du inte betalar faktura trots påminnelse.
Ansvarsförsäkring
Om en olycka skulle vara framme är vi noga med att ha en försäkring som täcker eventuella skador. Såklart är alla våra anställda också fullt försäkrade, både under arbetstid och till och från arbetet.
Avtalstid och uppsägning
Vi på Team23 anser att om man inte är nöjd ska man inte vara låst med långa uppsägningstider. Vi erbjuder 2 veckors uppsägningstid.